A három évtizedes múlttal rendelkező GSD Agrárprodukt Kft. Nyugat-Magyarország meghatározó mezőgazdasággal, növénytermesztéssel, vetőmag előállítással és állattenyésztéssel foglalkozó cége. A vállalatot az 1993-as alapítást követően folyamatos növekedés jellemezte és elérkezett az idő, amikor már a brand modern megjelenítése is időszerűvé vált. A cél az volt, hogy az új logó és szlogen egyértelművé tegye a vállalat jövőbeni törekvéseit, de tükrözze a 30 éves tapasztalatot és múltat, amihez mind a GSD munkatársai, mind a partnerei kötődnek.
A GSD mozaikszó megismertetése által a tiszta és egyértelmű vállalati irányokat mutatjuk meg, ami képviseli értékrendünket is.
G, mint GROWTH – növekedés. Ez jellemzi a cégcsoportot három évtizede, hiszen a kezdetektől új cégek és tevékenységi körök kerültek a csoporthoz. Mindemellett folyamatosan bővítjük a gépparkot, nagyobb tárolókapacitást alakítunk ki és növeljük a termőterületeinket. Kiváló szakembereinknek hála kifogástalan minőségű búzát, árpát, cukorrépát, mákot, repcét és kukoricát termesztünk.
S, mint SUSTAINABILITY- fenntarthatóság. Mezőgazdasági cég révén, folyamatosan keressük azokat a fenntartható megoldásokat, amit a föld ad nekünk, azt mi is visszaadhassuk a Földünknek.
D, mint DOROGI – a családi vállalkozás, melynek neve összeforrott a mezőgazdasággal az elmúlt 30 évben.
A vállalat logója egy szlogennel is bővült, ami „A földön járunk.”. Ez azonkívül, hogy magában foglalja fő tevékenységünket, azt a józan gondolkodást is átadja, amit a vállalatunk képvisel.